GODz Linkshell!

/welcome
 
HomeFAQSearchRegisterMemberlistUsergroupsLog in

Share | 
 

 No Sky access?

Go down 
AuthorMessage
Admin
Admin
avatar

Posts : 73
Join date : 2008-02-06

PostSubject: No Sky access?   Wed Feb 06, 2008 11:24 pm

If you have no Sky access yet...we'll try our best to get you sky...just post what ZM are u on and we'll set a date so we can get some Zms for u...^^ Thank You

_________________



GODz son!


Last edited by on Tue Feb 19, 2008 5:41 am; edited 1 time in total
Back to top Go down
View user profile http://godzlinkshell.darkbb.com
Guest
Guest



PostSubject: Re: No Sky access?   Thu Feb 14, 2008 5:23 am

I am on zm5 and the name is chibialice ^^
Back to top Go down
krazyrs

avatar

Posts : 186
Join date : 2008-02-15
Age : 36
Location : ATX

PostSubject: Re: No Sky access?   Sat Feb 16, 2008 6:54 am

have sky access but um
help me out? zm16 "The Celestial Nexus"
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/krazyrs
Admin
Admin
avatar

Posts : 73
Join date : 2008-02-06

PostSubject: Re: No Sky access?   Sun Feb 17, 2008 5:42 am

Doing Zm4-12 to get alice sky access on sunday @4:30pm EST...+2 points to whoever helps on the ZM runs

_________________



GODz son!


Last edited by on Tue Feb 19, 2008 5:42 am; edited 1 time in total
Back to top Go down
View user profile http://godzlinkshell.darkbb.com
-Bartimaeus-

avatar

Posts : 65
Join date : 2008-02-17
Age : 34
Location : South Carolina

PostSubject: Re: No Sky access?   Sun Feb 17, 2008 5:29 pm

I need to get the ZM missions done also, but not sure if I can make it tonight. Sad Anychance for another run in the near future? I will try to make it for sure though. I am almost done with ZM 5.
Back to top Go down
View user profile
krazyrs

avatar

Posts : 186
Join date : 2008-02-15
Age : 36
Location : ATX

PostSubject: Re: No Sky access?   Mon Feb 18, 2008 8:06 pm

update ZM is 100% complete XD!!!!
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/krazyrs
Emelin

avatar

Posts : 113
Join date : 2008-02-09

PostSubject: Re: No Sky access?   Tue Feb 19, 2008 2:07 am

{Congratulations!} pig bounce lol!
Back to top Go down
View user profile
Admin
Admin
avatar

Posts : 73
Join date : 2008-02-06

PostSubject: Re: No Sky access?   Tue Feb 19, 2008 5:44 am

Come guys we need to get alice and bart Sky access ASAP plz lets try to get them sky befroe wednesday plz guys...send me a /tell in game or just post here who gonna go..remember +2 points to whoever helps out

_________________



GODz son!
Back to top Go down
View user profile http://godzlinkshell.darkbb.com
krazyrs

avatar

Posts : 186
Join date : 2008-02-15
Age : 36
Location : ATX

PostSubject: Re: No Sky access?   Tue Feb 19, 2008 6:09 am

zm5 is the longest one right, the multiple headstones with multiple NM's?
and zm6 is return to dekfault tower?

and fights b/t these and zm12 (the pot) i am missing?

i can help out just be eaiser for them to get the soloable headstones with no NMs
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/krazyrs
Admin
Admin
avatar

Posts : 73
Join date : 2008-02-06

PostSubject: Re: No Sky access?   Tue Feb 19, 2008 6:17 am

i agree...they should get 4 headstones that got no NM fights in it....but ZM6 is return to the quick sands and ZM8 is return to delkfutts...but yeah ZM5 too damn long lol

_________________



GODz son!
Back to top Go down
View user profile http://godzlinkshell.darkbb.com
krazyrs

avatar

Posts : 186
Join date : 2008-02-15
Age : 36
Location : ATX

PostSubject: Re: No Sky access?   Tue Feb 19, 2008 7:01 am

opps been long time

was stuck on Divine Might for the longest ; ;

1/5 and the goup i won with we managed to take down everything but EV b4 we wiped, and we had to "let" her kill us lol
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/krazyrs
Admin
Admin
avatar

Posts : 73
Join date : 2008-02-06

PostSubject: Re: No Sky access?   Tue Feb 19, 2008 7:05 am

LMAO thats fucked up...i did it once and was only 12 of us...well 11 really cuz one of the dudes were AFK from the start

_________________



GODz son!
Back to top Go down
View user profile http://godzlinkshell.darkbb.com
krazyrs

avatar

Posts : 186
Join date : 2008-02-15
Age : 36
Location : ATX

PostSubject: Re: No Sky access?   Tue Feb 19, 2008 12:26 pm

when is start time, ill try to be up ; ; working atm
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/krazyrs
-Bartimaeus-

avatar

Posts : 65
Join date : 2008-02-17
Age : 34
Location : South Carolina

PostSubject: Re: No Sky access?   Tue Feb 19, 2008 2:20 pm

Yeah, I will be up to help on ZM runs. I only have 2 more NM fights for the "Headstone Pilgrimage" and then I will have all 8. I will be up for trying them tonight for sure. I will be off work around 5:30 Eastern Time and will be in for the long haul. What will I need to do as BLM? Just let me know. Thanks.
Back to top Go down
View user profile
Emo.Taru

avatar

Posts : 45
Join date : 2008-02-19
Age : 29
Location : San Antonio, Tx

PostSubject: Re: No Sky access?   Tue Feb 19, 2008 7:04 pm

Neo I also need my sky well I dont think Im high enough anyway but sre help me >< lol
Back to top Go down
View user profile http://myspace.com/sa_gamer
Anoi

avatar

Posts : 71
Join date : 2008-02-06
Age : 31
Location : N. Ireland

PostSubject: Re: No Sky access?   Tue Feb 19, 2008 7:17 pm

what level is your whm geele? get ur whm to 70 at least lol
Back to top Go down
View user profile
krazyrs

avatar

Posts : 186
Join date : 2008-02-15
Age : 36
Location : ATX

PostSubject: Re: No Sky access?   Thu Feb 21, 2008 6:12 am

did yall go? i wound up checking apts till 3p and crashed till i had to be at work after ; ;
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/krazyrs
Admin
Admin
avatar

Posts : 73
Join date : 2008-02-06

PostSubject: Re: No Sky access?   Thu Feb 21, 2008 6:14 am

yeah did some ZMs but gonna finish the rest tomorrow...krazyr...u missed the best farming day lol x3 winterstones WOOOT

_________________



GODz son!
Back to top Go down
View user profile http://godzlinkshell.darkbb.com
krazyrs

avatar

Posts : 186
Join date : 2008-02-15
Age : 36
Location : ATX

PostSubject: Re: No Sky access?   Thu Feb 21, 2008 7:05 am

hmm i came home messes rounbd for a bit and went to sleep early so i could be up for sky
got called into work some OT, so i went


me messing around^^

did we hae a THF there o.o

tomorrow im in dynamis 1p-5p CST can come help after
i really need flag its dynamis-beaucidine XD

cuz dynamis-xacar is next week
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/krazyrs
Emo.Taru

avatar

Posts : 45
Join date : 2008-02-19
Age : 29
Location : San Antonio, Tx

PostSubject: Re: No Sky access?   Tue Feb 26, 2008 3:57 pm

Anoi wrote:
what level is your whm geele? get ur whm to 70 at least lol

It's now 57 Im waiting for you to help w/ my body peice af fight
Back to top Go down
View user profile http://myspace.com/sa_gamer
krazyrs

avatar

Posts : 186
Join date : 2008-02-15
Age : 36
Location : ATX

PostSubject: Re: No Sky access?   Thu Feb 28, 2008 11:10 am

ewww whm body... brings back nitemares
3 bells later when i finally got peeps to take down NM

o.o San Antonio.. thats close by lol
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/krazyrs
Emo.Taru

avatar

Posts : 45
Join date : 2008-02-19
Age : 29
Location : San Antonio, Tx

PostSubject: Re: No Sky access?   Thu Feb 28, 2008 3:08 pm

Yeah it was a pain to get I ended up doing it twice and now whm 58 ^^
Back to top Go down
View user profile http://myspace.com/sa_gamer
Sponsored content




PostSubject: Re: No Sky access?   

Back to top Go down
 
No Sky access?
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Request Res Belgica party forum access here
» Webfilter Workaround?
» Selenoid for Selene Room
» anyone else can't access IRC?
» Pirate's Brig Room Question

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
GODz Linkshell! :: Zilart Missions :: ZMs-
Jump to: